731 611 288 (Po-Pá: 10-16 hod.)
Košík je prázdný

Reklamace - Jak na to?

VRÁCENÍ/REKLAMACE ZBOŽÍ

1)    Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, není nic jednoduššího než nám ho vrátit.

2)    Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí od dopravní společnosti bez udání důvodu

3)    Pro vrácení ideálně použijte formulář Reklamace - průvodní dopis uložený zde

4)    V případě, že formulář nepoužijete, vždy prosím k vrácenému zboží uveďte následující informace:

a)    Vaše jméno a adresu,

b)    č. objednávky nebo faktury, případně datum objednání,

c)    zda se jedná o reklamaci, výměnu nebo vrácení zboží.

5)    K reklamovanému zboží je nutné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu.  

6)    Nepoužité zboží k vrácení/reklamaci/výměně zasílejte vždy včetně originálního obalu, visačky/čárové kódu.

a)    V případě vrácení bot: NIKDY neolepujte jakoukoliv lepenkou originální krabici od bot, stejně tak přímo na ni, prosím, nic nelepte. VŽDY prosím zabalte do samostatného papíru, igelitu či něčeho obdobného

7)    Zboží posílejte zpět na adresu:

TRYshop s.r.o. (Pneucentrum MOTOL)
Plzeňská 215E
150 00 Praha 5 Motol

Pokud si nebudete s čímkoliv vědět rady, volejte na telefonní číslo +420 731 611 288. Rádi Vám poradíme každý pracovní den mezi 10:00 - 16:00

TOPlist